lunes, marzo 17, 2008

Buscando la Paz Exterior

Retomamos aquella prestosa sección del a LVM versión papel na que se recomendaben y s'analizaben llibros y música sin danos un pijo importancia. Ahí van les Chelamendaciones pa Disfruitar n'estos díes de recoyimientu y descansu. Haiga salú.

Maus: comic book- novela gráfica, ganaora del Pulitzer en 1992. Art Spiegelman Cuenta la historia en Flashback de so padre, un xudíu que sobrevivió l'exterminiu provocáu por los nazis. Nun exenta de humor, traza un mundu real dende una perspetiva única cargada de simboloxíes, afeutos y desafuetos personales y cierta dosis de autocrítica.


Palestina, En la Franja de Gaza : comic book-Novela gráfica.Premiada con el American Books Awards en 1996 y el BookExpo America en 2002. Joe Sacco, l'autor,pasó un añu y picu n'os terriotorios ocupaos recoyiendo notes y faciendo de testigu mudu, de la terrible situación que tá viviendo el pueblu palestinu.El result'au d'aquella esperiecia ye un increíble relatu con imáxenes de impautu, muy reales nes que narra todo lo vivido ellí, desde la perspectiva real del compromisu obxetivu.




Pa escuchar dexovos la BSO que tuvo conmigo durante la lletura d'estes dos obres maestres del xéneru:

Buena música Klezmer a cargu de los Klezmatics

boomp3.com

Música raï con el gran Rachid Taha

boomp3.com

Imagine de John Lennon a cargu del xeniu interpretativu de la gran Noa y del mi adoráu Khaled faciendo el so personal llamamientu a la PAZ.

boomp3.com


viernes, marzo 07, 2008

MITIN ESPECTÁCULO: GRAN CIERRE DE CAMPAÑA

Señoras y Señores: Próximante en sus ciudades El Espectáculo Más Grande del Mundo.


P.S- lo de la manifestación de los despedío de la Fábrica de Loza San Claudio nun ye relevante y lo de la oferta de trabayu Referecia- Agente comercial, menos tovía. Faltaría más.

lunes, marzo 03, 2008

Campañaa y se Acabó

La campaña electoral llega a LVM. Tras una encuesta hecha a la población civil trasmitimos dos propuestas al candidato popular,MR :
En primer lugar, y referido a política interior, que no olvide incluir en su lucha contra el bochornoso desmembramiento de ESPAÑA que el inefable ZP está propiciando con su lamentable gobierno, la siguiente reivindicación:




Ya en materia de política exterior, se pide que en la acertada propuesta de examinar a los inmigrantes- esa horda que nos invade a diario, se incluya el siguiente ejercicio de "Españolear".