Nacíu en Southhampton en enero de 1924, fíu y sobrín de Clowns de Circo fue so tíu el que siendo bien pequeñu lu llevaba a los vodevils a ver funciones de Burlesque, lo que lu formó como dos coses: artista y muyeriegu empederníu. Siendo adolescente marcha pa Llondres y empieza a facer números de teatro musical hasta el parón de la II Guerra Mundial.
Al final de la Guerra comienza a tener gran éxito na radio y en el 1949 empieza a actuar en la Tele con Hi there. El cine también lu atrae; seguro que muchos de vosotros recordáis pelis como:
Those Magnificent Men in their Flying Machines or How I Flew from London to Paris in 25 Hours 11 Minutes, Chitty Chitty Bang Bang o The Italian Job.
Pero Fue nel 55 cuando da el bombazu con The Benny Hill Show. Todo un éxito primero na BBC y luego en Thames. Era un espaciu xenial,muestra increible de virtudes en comedia- mimo, imitación, improvisación, temporización y también en actuaciones músicales,onde acompañáu por por Jackie Wright,el calvu pequeñucu,Henry Mcgee, el gordo grandón y Bob Todd, el xoven desplegabase tou un alarde de comedia, circo y diablures humorístiques.
En realidá Hill yera un talento,_escribía, componía e interpretaba. Un trabayaor y comediante natu que dominabe toes les facetes del arte escénicu y que observaba la vida pa poder tresformala n'arte y humor.
Nel planu personal y priváu tamien yera un fenómenu.Vivía nun apartamento de dos habitaciones en Llondres, a 15 minutos del estudio onde grababa. Nunca quiso conducir, nun yera muy dau a la fama y los saraos mediáticos y encantaba-y viaxar-de onde sacó una gran cultura que lluego aprovechó pa los shows. Los que lu conocíen bien decien d'él que aunque ariscu con la prensa y la fama, en privao yera un cachondu guasón y senciellu que guardaba los premios en caxes de cartón pa que nun se-y subieran a la tiesta y que disfrutaba comiendo y bebiendo y cantando canciones con los collacios .
Otra de les coses que se decíen d'él yeren les so maneres de "don Juan".Sin embargu nun yera dau a contar les batalles. Una vez preguntaron-y n'unz entrevista si yera verdá que se acostaba con alguna de les muyeres que actuaben con él y contestó con sorna."I never yell, I never tell but I'm grateful as hell"Que más o menos quier decir: que ni pregono, ni cuento en voz baxa-chismorreo- pero que recuerdo lo bueno pa siempre.
Durante casi 40 el su show fué líder en más de 90 países. Nel 89 empieza el so declibe. Los nuevos tiempos televisivos onde la prensa rosa, los telefilmes melodramáticos y los programas basura pueden con él.Ye entonces cuando lu empiecen a acusar-buscando un pretextu pa desfacese d'él, de facer demasiaes veces el mismu sketch y de usar mucho la sexualidá. Desde algunos sectores radicales de los USA onde yera un ídolo, denunciaronlu como sexista y racista, porque pa facer personaxes de prietos o de indios siempre se disfrazaben ellos mismos-el calvu pequeñu y él. Nun contaben con dos coses que el mismisimu Charles Chaplin, un declaráu admirador de Benny Hill dixera:
"Nun olvidemos que ta faciendo pantomima y por ello debe caracterizase y por otru lláu ta usandola pa defender a les minoríes y les muyeres pues en la gran mayoría de los casos son estos personaxes los que salen airosos y queden como los llistos en les representaciones, mientres que los personaxes de ministros, policíes, reyes y xefes en xeneral siempre faen el ridículu".(Recomiendovos ver Benny Hill en el Salvaje oeste como exemplu)
Al final ficieron-y la cama y postergaronlu a la sesión de madrugada o a especiales muy de vez en cuando. Retirose y empezó a a viaxar y facer teatro. Personaxes públicos de la talla de Michael Kane, Sean Connery, Samuel Davis Jr., Bill Cosby o el antes nomáu Charles Chaplin fueron fans acerrimos de Benny.
Un ataque al corazón, paradoxicamente mientres veía la tele, llevolu pal otru barriu nel 1992 pero en los que lu admiramos como artista y persona sigue viviendo Forever and ever.Happy Birthday and A toast for you Pal!!
Y esti como muestra del su humor