martes, marzo 06, 2007

TIP Y COLL/COLL Y TIP

Güey ye un día tristayu pa los que mos gusta'l arte escénicu y el humor en xeneral. José Luis Coll desapaeció de la faz de la tierra y ya ta, sea onde sea y como sea, col so collaciu Luís Sánchez Pollack, Tip. Na memoria y na Historia queden pa siempre como lo que yeren HUMORISTES. Valga esta entrada como homenaxe sinceru a dos maestros de la comedia. Nun dexéis de reir.



3 comentarios:

El Brujo dijo...

Genial pareja, sí señor. Uno era irónico y el otro chiflado. Recuerdo a Coll haciendo el "pelota" en "Este país necesita un repaso" (junto a bastante imrpesentable, todo hay que decirlo) y a Tip en aquel concurso de A3 con el burro... "siempre se van los mejores" "con lo bien que estaba..." y demás tópicos necrológicos en su memoria...

Anónimo dijo...

En elmundo.es de hoy hay un obituario bastante completo de Coll, es curioso las vueltas que dio durante su vida, su etapa con Tip no es tan extensa como podría parecer.
Eché en falta que hablase sobre lo buen jugador de billar que fue.

Siempre me pareció más ingenioso y divertido Coll, aunque en persona Tip debía ser un tipo bastante disparatado. En fin, siempre se van todos, los mejores, los peores, alguien dijo que la única enfermedad incurable es la vida.

Chela dijo...

La llocura de Tip yera de toles formes un exerciciu de buenes formes artístiques aunque el so excesu facia que munches veces confundierase persona y personaxe. Tovía recuerdo cuando y dieron la medalla al trabayu y llevoy unes llates de sardines al rey por si acasu jejejeje.

El programa de Coll era una risa jejeje pero ye verdá que fué muy polifacéticu y por exemplo nel teatro fizo la ostia de coses, entre elles la famosa "Ninnete y un señor de Murcia".
La vida ye lo que tien pero de toles formes ye meyor "padecela" con buen humor que perdela eso ta claro.Haiga salú