sábado, febrero 02, 2008

Deportes: Gasol meets L.A. Lakers

A un aficionáu al baloncesto, que fue guaje n'os 80 y pasábalo como los indios viendo xugar a Magic Johnson y a Larry Bird sólo y quedaben dos opciones: O ser de los Lakers o ser de los Celtics. Nel mi casu fueron Magic, Abdul-Jabar, Byront Scott, I.C. Green y compañía los que me robaron el coral y con los que aprendía a xugar. Los 90 rindieronse a la supremacía incontestable de los Bulls de los xeniales Jordan, Pippen, Longley, Kuckoc y compañía y muncha xente "cambió de chaqueta".Yeren momentos baxos. Hasta Paula Abdul había dexao de bailar ser cheer-leader. Dellos, los menos, permanecimos fieles con la única satisfacción, en toa una década, de ver ganar un partíu qu'otru y comtemplar a Divac vestir de amariellu y moráu. El nuevu mileniu traxo a Shaquille, Bryant y más anillos pero "los del Llagu" nun acababen de despegar. Güey recibimos con muncha allegría la noticia del traspasu del gran Pau Gasol quien dexa los Grizzlies de Memphis-nunca hubo osos Grizzlies por eses tierres- y marcha pa la ciodá del cine y los llatinos a trionfar. Pow* Gasol yes el meyor!!!!
*Pow ye apócope de Power y ye así como dieron en nomálu los speakers d'allá.





















12 comentarios:

Chela dijo...

Olvidoseme ponelo: P.O.W. cuando se escribe como sigles quier decir Prisoner of War-prisioneru de guerra.

Haiga salú

gorki75 dijo...

Muy buen artículo Chela, y a ver si a Pow -y van bien les coses nun equipu decente por fin... por cierto ¿qué va facer ahora el so "hermanu" del alma Navarro?
Per otru llau tengo dicir que yo yera de los Celtics, fan acérrimu de los Johnson, McKhale (nun sé cómo se escribía), John Parish y por supuesto Larry Bird (el xenial xugador con pinta irlandesón, que me recordaba al ciclista Sean kelly, otru crack)... Teníamos unes engarradielles la careta y yo con esos derbis Celtics-Lakers...

Chela dijo...

Gracies ho...

Navarro queda sólo pero paezme que los Grizzlies nun tardarán muncho en facer suya la opción que tienen sobre Marc Gasol.

Kevin Mchale, gran xugaor si señor....la verdá ye que siempre fueron un equipo de la ostia y los duelos yeren míticos, tovía tuve viendo un partíu l'otru día y flipes como cambió el baloncesto.En you tube hay unos cuantos y con la mula de carga puedes baxar algunu del monte y rememorar vieyos tiempos jejejeje

David Suárez Suarón dijo...

Pena que no lo pongan por canales gratuitos. ¡Qué vuelva la NBA en la 2 y Ramón Trecet!

El Brujo dijo...

Chela, se te olvidaron los Detroit Pistons de Isiah Thomas, que derrotaron a los Lakers a finales de los 90. Parecían un equipo de Capello pero en basket, aunque ganaron dos campeonatos seguidos.
Tengo que reconocer que era de los Lakers y Magic Johnson, pero luego me vendí a Jordan y compañía, por el espectáculo, claro está. El mejor baloncesto que he visto fue el de los Bulls de esa época.

Chela dijo...

Los Bad Boys, nun ye que se me olvidaran, ye que nun me gustaben,jejejeje, siempre amarrando y a tranques y barranques, aunque pegaron algunos buenos palos como bien dices....
YO NO ME VENDO jejeje, y seguí fiel a los del lago pero nun hay duda que elbaloncestu modernu americanu-l'européu ye otra cosa- empieza con la maravilla de xuegu que desplegaron los Bulls e Jackson, Jordan, Pippen y compañía. Esos míticos duelos contra los Houston Rockets de Hakeem Olajuwon fueron increibles( fijate si sería de Lakers que apoyaba a los Houston nos play-offs jejejejeje)

El Brujo dijo...

Na, dejémonos de chorradas, los que molaban de verdad eran Los Ángeles Clippers, que no ganaban un partido...

Compañía Asturiana Amigos de la Cerveza dijo...

Por no hablar de los tristones milwakee Bucks jejejejeje

gorki75 dijo...

Tengo que reconocer que ,además de porque era de los Celtics, odiaba a los Lakers por que era el equipo delos guayones (al menos así lo veía yo), igual que la selección brasileña en fútbol.

http://francisconixon.blogspot.com/2008/02/supermartes.html

Esto me lo acaba de confirmar en parte.

Guaje Merucu dijo...

Jajajajaja, para odiarlo tanto, bien al día que estamos con el tal Nixon...
:-)

Por cierto, no sé a vosotros, pero a mí no se me carga ni una de las fotos del post.

El Brujo dijo...

Ya somos dos, Guaje Merucu, pensé que me había quedado (estaba) ciego...
El triste de Nixon que diga misa. A mí (guayón, particularmente, me tiene sin cuidado lo que le guste y lo que haga con su vida... ;-)

Chela dijo...

Ya ta solucionao lo de les fotos, espero, a mi tamién me falló la vista...
Sobre los guayones como decís, ta claro que la risa va por barrios. En ventanielles, n'escuela, nun existíen-A no ser que algún payu perdíu que yera de los celtics o de los Knicks pudieren ser consideraos como guay- y casi tous los gitanos yeren(mos) de los lakersjejejeje.

Nel istituto sí había guays, soy uno de los que los tenía amenazaos jejeje, y casi tous yeren de los chicago bulls. Yeren otros tiempos

Llaviana yera un casu atípicu casi tous del Joventut y de los lakers menos los rocino guays-siempre llevaron palos- que yeren del madrid y de los lakers o del madrid y chicago.Como vos digo munchos cambiaron la chaqueta.

P.S-Lo que diga esi tal Francisco Nixon alias "me pones un vino en copa" yo ni siquiera lo oigo asína que como pa perder el tiempu en lleélu jejejeje. Voy a entrar EN http://www.totallynsfw.com/ que ye muncho más entretenío y vitalista jejejejejeje