viernes, noviembre 30, 2007

Los archivos secretos de Don Gato (3)

Más "fotos viejas de monos"...


...¿o era "fotos de monos vi
ejos"?


6 comentarios:

El Brujo dijo...

Menuda visita el Museo Etnográfico... entre la cogorza de orujo que llevábamos y la italiana que quería ver la "vera España"... casi saco el molino de sus ejes...

Recuerdo la genial anécdota del sitio donde comimos cuando Chela le pidió unas tarjetas al "restaurador" que le preguntó si eran para boquillas de porro...

Un apunte: el Maestro Armero parece que no envejece...

Chela dijo...

Con la pinta que llevabemos y lo que soplamos nun me estraña nada que mos dixera eso,tovía tengo la tarxeta del bar El Pote.Un día d'estos escaneola. Punxo la botella orujo depués de les llentejes y la carne asao-menos pal patrón que comió truches frites- pensando que nun ibemos a aguantar y vaya menéu que-y metimos, como diría el patrón, "dexamosla temblando".El que tamién flipó abondo fue'l fiu de Pepe el Ferreiru.Menos mal que nun había naide más nel museu.Entre el numerito de la escuela, el del molín y luego nel bar tienda pidiendoy algo de chumar jejejej nun lo quiero ni pensar....pero él reíase con esa cara zorro típica del oriundu d'eses tierres llinderes con Galiza jejejeje.
Joer y la vuelta pol puertu'l Palo-vaya ganes de haber dexao allí a la italianona esa, pesá de los coyones que encima nun lo daba jejejejejeje, yera más de llínea estrecha que la FEVE.Pena nun hubiere fotos de cuando-y asaltamos la casa y mos puseimos a dormir per onde pudiemos jejejeje."Emilio por favoooor" jejejeje vaya comedia.
Lo del Maestro llevo diciendolo to la vida, pa mi que fizo un pactu con Mefistófeles....¿O será él mismu el diañu en persona?

Anónimo dijo...

ese día el único que no bebió fue el que llevaba el coche, igual tiene algo que ver con el envejecimiento.

David Suárez Suarón dijo...

OHHHH

El Brujo dijo...

Muy agudo el Maestro Armero :-)

El Llani dijo...

Nun ye por na, pero yo creo que en estes fotos ta basada la serie del internado de antena trex. podeis pedirles derechos de autor,jejeje.