martes, diciembre 11, 2007

Sección Los Archivos Secretos: Chela and Friends

Conocí a Paz fae la friolera de 14 años. Como sabe t0'l mundo, Llaviana y Cái tan hermanaes. Los dos tabemos en sendes organizaciones que cellebraben l'eventu. Tuviemos la deferencia d'invitalos a pasar unos díes n'agostu pa que participaren nel descensu Folklóricu del Nalón. Ellos contraatacaron invitandonos a los carnavales.Tenemos el honor de ser la primera chirigota asturiana -"Los Rocínos", en participar ellí. L' esitu, la comedia y el flechazu fueron completos. Dende entonces somos collacios. Paz y Chela; Chela y Paz. Siempre m' aburre con lo mismo "Ojú pisha, si tu quisierah y te deharah ya te hasia yo........ un hueco na televizión, pa que sacarah fuera eze arte que tu tiene nah venah". "Ya sabes Pacitina que yo soy de pueblu y a mi los madriles danme miéu".Y así llevamos tous estos años, ella Pisha y mi arma y yo pacitina y guapona.Tó los años te llamo per navidaes, esti, como tarás ocupada, felicitote per aquí.Un besu guapona.



3 comentarios:

David Suárez Suarón dijo...

¡Vaya como te relacionas con xente VIP!

gorki75 dijo...

home 14 años no sé, pero unos cuántos sí que tien esa foto, me parez a mí...

Chela dijo...

Ye que Pax ye mucha Pax y fiel a los sos principios, a la comedia sana de cuando yera guaja y tien muy presente de onde vien.Por eso nunca se escaeció de mi. Y la foto tien menos años, ye de cuando ya, triunfando, vino a facer una firma de libros al Corte Infiel. Quedose en casa mio güela en Laviana y tuviemos de comedia per allí jejeje...